20.10.17

Fudanjuku yeni şarkı tepkilerim




Selam dünya ben Menolly!

Nasılsınız bakalım?Ben?Ben iyi değilim.
Her şey üst üste geliyor!
Okul,anime ve takip ettiğim diğer herşey derken yük altında eziliyorum resmen.
Lindsey'in yeni yılbaşı albümü çıkarken ve LP Forever For Now için Deluxe Edition yayınlarken,bu akşam,bir kaç saat önce hiç beklemediğim bir zamanda Fudanjuku yeni şarkı için fragman videosu,kısa versiyon yayımladı...




Öncelikle,şarkının adını başlığa yazmamamın çok mantıklı bir nedeni var.
Çünkü yeni şarkı gördüğüm en büyük isme sahip!
Hazır mısınız?Yeni Fudanjuku teklisinin adı 'Aratanaru Makuake no Tame no Makuake ni yoru Kyoshikyoku - Kimi ga Ireba Oretachi mo Egao Mugendai'.
Aslında kısa değil mi?Bize uzun geliyor :D

Şöyle ki,Fudanjuku'nun gerçekten uzun isimli şarkıları var.Ame Tokidoki Hare Nochi Niji,Onaji Jidai ni Umareta Wakamonotachi,Moshimo Kore Ga Koi Nara,Shita wa Muite Kareou gibi.Ama bu,artık isim değil de roman gibi.Buna bakınca onlar kısacık kalıyor.
Ame İro Cocoa'nın 2. sezonu için ending şarkısı olacak olan şarkı bu.


Ve klibi dediğim gibi bir kaç saat önce geldi!
Bildirimi gördüğüm zamanki halimi görmeliydiniz :D
Annem delirdiğimi sandı.Evin içinde 'teaser geldi' diye diye dolaşıyordum.Elim ayağım bir birine karışmıştı.
Şarkı,yine artık alıştığımız sevgili Elements Garden tarafından yazılmış ve evet,görünen o ki Teichiku yine klibin tamamını Youtube'a yüklemeyecek.
Önemli değil,biz internetten izleriz -_-

Şarkıyı,10. yıl özel olan konserde dinlemiştik zaten,açıkçası,gerçekten çok farklı.
Fudanjuku'nun her yeni üyesinin yeni bir şeyler getirmesi bu grubu sevme nedenlerimden biri.
Fudanjuku'nun Noir'a kadar olan şarkılarına bakarsanız,sürekli konsept değiştirmiş olduklarını ve her zaman farklı konulara değinmiş olduklarını anlarsınız.Noir,gerçekten o zamanki bütün şarkılara bakıldığında yetişkin ve farklı bir şarkı idi.Bu,Leo'nun Fudanjuku'yu nasıl değiştirdiğini gösteriyordu.

Daha sonra Akashi Soulmate çıktı ki o arkadaşlık konuluydu,dostluk konuluydu çünkü Koji ve Ura için özellikle yazılmıştı.
Ve,şey doğrusunu isterseniz bu yeni şarkı için ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum. :D

24 eylül konserini izlediğim zaman,şarkı hakkında ilk düşündüğüm şey,isminin ne kadar uzun olduğu ve zavallı Sora'nın bu ismi(Kouki şarkıyı anons etmiş ve ismi söylemeyi Sora'ya bırakmıştı -_-) nasıl söylemeyi başardığı idi.Sonrasında şarkının neden bu kadar değişik olduğunu düşünmüştüm.

Şarkı bir çok bölümde değişiyor.Önce,inanılmaz haraketli ve dans şarkısı gibi başlayan şarkı,sonradan rap'e dönüşüyor,sonra nakarat kısmı,yine rap bölümleri falan,hatta dialoglu bölümler bile vardı.
Kısacası,karmakarışık. :D
Bilmiyorum,belki de kulağım alışmamıştır,ama ne kadar karmaşık olsa da,ben, her zamanki gibi sevdim.
Hani Fudanjuku yapar da sevmez miyim :D


Klip,asıl merak ettiğim konuydu.Şarkı güzel tamam,ama böyle bir şarkıya nasıl klip çekilir ki diye düşünmeden edemiyordum.

Ve evet,klip güzeldi.İyiydi.Harikaydı tamam mı? :D

İlk defa yeni kostümleri gördüğümde gençlik konseptinde bir şey geliyor diye düşündüm.Klibin en çok renkleri hoşuma gitti.Beklentilerimi karşıladı.

Bu kısa versiyon elbette ki bana yetmedi,çok kısa ama kasıma az kaldı :D

Yeni tekli içeriği:

'Aratanaru Makuake no Tame no Makuake ni yoru Kyoshikyoku - Kimi ga Ireba Oretachi mo Egao Mugendai'
Tracklist:
-Aratanaru Makuake no Tame no Makuake ni yoru Kyoshikyoku - Kimi ga Ireba Oretachi mo Egao Mugendai
-Kira To Love
-Shiawase Tonbo (sözleri Naoki Hanawa'a ait)
not: Elements Garden da güzel de Hanawa gibi kimse yazamaz :)

O zaman gidin ve izleyin,zaten kısa!
Fudanjuku - Aratanaru Makuake no Tame no Makuake ni yoru Kyoshikyoku - Kimi ga Ireba Oretachi mo Egao Mugendai

Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

2 yorum:

  1. Anime izlediğim yıllar bende böyle notlar almışım. Senin gibi hayat zor falan demişim. Şimdi okuyunca gülüyorum. Sende güleceksin. Yazmayı sakın bırakma. Kooocamen sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa gülümsettiniz beni :)
      Dediğiniz gibi,bırakmayacağım,çok teşekkürler ^_^
      Kos kocamaan sevgiler ^_^

      Sil

Okuduğum bloglar