FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

4 Mayıs 2017 Perşembe

Shades of Silence ~2

İlk part için tık tık
Shades of Silence pt. 1
♫2ne1 - Clap Your Hands
~~~~~~~





friend anime tumblr ile ilgili görsel sonucu

Karşısındaki yabancı yüze bakakaldı bi süre.Misa'dan nasıl da farklıydı.Çok daha hayat dolu görünüyordu.Misa'nın kızıl renkli kısacık saçları vardı,gözleri puslu mavi rengindeydi.Bazen kendine puslu derdi Misa.

blonde anime tumblr ile ilgili görsel sonucu
Kızı böyle düşünebilirsiniz mesela

Ama karşısındaki kızın uzun sarı saçları vardı ve biraz ıslanmıştı.Gülümseyerek özür dilemişti ondan.Gözleri canlıydı ve parlaktı,aslında,Misa fazla parlak olduğunu düşünüyordu.Parlak yeşil gözleri kediyi andırmıştı ona.
O cevap vermekte gecikirken,kız ona kaşlarını çatarak baktı ve çok geçmeden sordu. "Siz...Ağlıyorsunuz."
Doğru ya,ağlıyordu.


friend anime tumblr ile ilgili görsel sonucu

Geçmişinden hiç bahsetmedi değil mi?Konuşmayı sevmez.
Annesi küçük yaşlarında öldü Ashiya Misa'nın.Şu an yaşadığı kadın,babasının ölen annesinden sonra evlendiği ingiliz.Georgia Perkinson.Misa en başından beri sevmedi o kadını.Ama babası onu dinlemedi.Asla dinlememişti ki.
Misa'ya kendi hayal gücünün ve fazla manga okumasının bi ürünü gibi gelse de,sanki o kadından sonra bir lanet çökmüştü üstlerine.Babası,bir yıl sonra hastalıktan ölmüştü.Ve,o kadın babasının cenazesinden sonra kaçarmış gibi Misa'yı da yanına alıp,Londra'ya dönmüştü.
Babasını özlüyordu Misa.Annesini daha çok özlüyordu.Asla sevmedi üvey annesini.Ona asla anne demedi,demezdi de.Georgia Perkinson Misa'yı asla sevmemişti.Bunu fazlasıyla da gösterdi zaten.
Misa,babasının üzüntüsünü üzerinden atamamışken,Londra'da yeni bir hayata başladı.Kabus gibiydi herşey.Misa neredeyse hiç ingilizce bilmiyordu.Georgia ona bunu zorla öğretti.Zorla ingilizce öğrendikten sonra,yine de aksanı kayık olduğu için,okulda onunla dalga geçenlerle savaşmak zorunda kaldı uzun süre.Asla insanları devirecek,onunla dalga geçenleri alt edecek güçte olmadığı için her zaman ezilen taraf oldu.
Misa ani bir silkinmeyle şimdiye döndü.Geçmiş hakkında üzülmenin sırası değildi.Zaten ne kadar üzülse de değimezdi değil mi?
Karşısındaki kıza döndü."İyi misiniz?"diye soruyordu kız.
"İyiyim."diye mırıldandı Misa hemen.Gitmek istiyordu ama kız yeniden konuştu. "İyi görünmüyorsunuz.Sorun nedir?"
"Sorun yok.Teşekkürler."dedi Misa alelacele.


friend anime tumblr ile ilgili görsel sonucu

Dönüp gidiyordu ki kız yeniden konuştu. "İyi olmadığını biliyorum Misa."
Misa kaşlarını çatıp geriye doğru döndü.Adını da nereden biliyordu bu kız?
Çatık kaşlarla arkasını dönüp ona baktı."Sen adımı nereden biliyorsun?"
"Adından daha fazlasını biliyorum."Kız gülümsedi ama Misa ona anlamayan bakışlarla bakıyordu.
"Bu da ne demek?Kimsin sen?"Misa bir kaç adım yaklaşıp karşısında durdu.
"Beni tanımadın mı?Benim Jess.Jess Black."dedi kız.Misa,hafızasını zorladı.Bu ad...Bi yerden tanıdıktı ona.Bi yerden hatırlıyordu sanki.
Ve birden hatırladı.Jess.Japonyadaki Jess.Osaka'daki komşularının küçük kızı.Tek arkadaşı.Taşındıktan sonra asla görüşemediği Jess.
"Jess?" Ağzı kocaman açılmıştı. "Sen...Gerçekten?"
Jess'in gülümsemesi daha da büyüdü. "Evet ben.Hiç sevinmişte benzemiyosun Missy."


short hair ginger anime tumblr ile ilgili görsel sonucu
Misa'yı bu şekilde düşünebilirsiniz

Annesi hala ölmemişken,Misa daha küçükken,Osaka'daki eski evlerinde mutlularken,komşularının kızıydı Jess.Misa onunla çok oynardı,tek dostuydu Jess.Yarı fransız,yarı ingilizdi.Babasının işleri nedeniyle Japonyada kalıyorlardı.
Jess'le bir birlerini çok iyi tanırlardı.O zamanlar çok ama çok yakınlardı.Misa 14 yaşındayken,ailesi ile birlikte Tokyo'ya taşındılar.O zamandan beri Jess'i görmüyordu.
Ve,birden bire Jess'in ona verdiği sözü hatırladı Misa. "Seni ne olursa olsun bulacağım Missy."Evet,ona Missy derdi.
"Sen gerçekten beni buldun."Misa boğazına gelen hıçkırıkları ve gözlerinden dökülmeye hazırlanan gözyaşlarını geri iterek Jess'e sarıldı.Jess de ona doladı ellerini. "Çok geç kaldın Jessa.Seni çok özledim.Resmen tanıyamadım,nasıl da değişmişsin..."
"Seni bulmak uzun sürdü."dedi Jess,Misa yavaşça ondan ayrılırken. "Londra'ya geldiğimde,senin olduğun dans kursuna yazıldım.Seninle birlikte dans ediyordum.Beni hiç farketmedin."
Jess omzuna vurunca,güldü Misa.Ne kadar zamandır gülmediğini şimdi farkediyordu.
"Sana ihtiyacım var."dedi Misa. "Hiç bi şey iyi gitmiyor Jessa.Sanki karanlıktayım."
"O zaman ben senin işığınııım!"dedi Jess. "Üvey annenle olan durumu biliyorum,uzun zamandır seni takip ediyordum.Ayrıca, bi kaç güvenli kaynaktan herşeyi öğrendim.Sadece...Şimdi ağlamanın sebebinin Georgia olmadığını biliyorum.Neden ağlıyorsun?"
Misa yutkunarak Jess'e baktı. "Nereden başlasam acaba?"
Ve ona herşeyi anlattı.Sahte arkadaşı,dans kursundaki tek rakibi Ann'i,aşık olduğu çocuk Sam'i ve Ann'in gerçek yüzünü ortaya çıkarmasını.Bitirdiğinde Jess durdu,sonra konuşmaya başladı.
"Bu berbat bi şey."dedi bi saniye sonra. "Gerçekten berbat.Misa,onu ezmen lazım."
"Kimseyi ezemediğimi biliyorsun."dedi Misa acı acı. "Çocukluğumdan beri ezmekle değil ezilmekle meşgülüm."
"Sen ezemiyorsan ben ezerim."dedi Jess.Koluna dokundu. "Seni üzmesine izin vermemeliyiz.Zaten yeterince üzülmüşsün.Onunla ilgileneceğiz."


don't be alone tumblr ile ilgili görsel sonucu

Misa eline dokundu Jess'in. "Kendimi yeniden mutlu hissediyorum.Jess,kendini bana göstermek için daha ne kadar bekleyecektin?"Ve birden sordu. "Sahi,sen neler yaptın?Benim sorunlarımı boşver."
Jess de ona olanları anlattı.Ailesi,onlar Tokyo'ya taşındıktan bi kaç yıl sonra,Osaka'dan ayrılmışlardı.Babasının orada olan işleri bitmişti.Birlikte Paris'e dönmüştüler.Ve,olanlar da o zaman olmuştu.Annesi ve babası,trafik kazasında hayatını kaybetmişti.Kendisi ise,amcası ile tek başına kalmıştı.Ama kısa süre sonra amcası da ailesinin yanına dönmüş,daha doğrusu kaçmıştı.
"Jess,ben gerçekten yanında olmadığımın için-"
Jess sertçe sözünü kesene kadar konuşmayı başardı Misa. "Kes sesini Missy.Senin suçun yok.Çok kötü şeyler yaşamışsın sen de.Ama artık ikimiz de buradayız.Senin tek başına ezilmene izin vermeyeceğim."
Misa,geceye kadar onunla gezdi.Aslında,sonsuza kadar onunla gezmek isterdi ama,Georgia'dan gelen bi telefonla ondan ayrılmak zorunda kaldı.
Artık yalnız değildi en azından.Yanında Jess olduktan sonra,bütün dünya ona düşman olsa da başaramayacağı bi şey yoktu.
~~~~~~~~
Shades of Silence'a devam ediyorum.Bu sefer,karar verdiğim üç kızdan ikincisi Jess'i hikayeye dahil etmek istedim.Bir bölüm falan sonra Jess'in bakış açısından anlatmayı düşünüyorum olayları.
Sizce nasıl?Üç kız olacak,sonra hikayenin ilerleyişinde çok farklı şeyler olacak.Heyecanla bekleyiiin :)
Yazarken dinledim: ♫2ne1 - Clap Your Hands
Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...